imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Apple si uťahuje z veľtrhu CES


Spoločnosti, ktorá sa nikdy neúčastní najväčšieho veľtrhu spotrebnej elektroniky CES, sa poradilo dosiahnuť, že sa o nej na akcii aj tak hovorí.

Apple má vo zvyku neúčastniť sa tých veľtrhov, ktorých sa účastnia všetci výrobcovia. Zrejme tak chce zdôrazniť, nakoľko sa od ostatných líší. Namiesto toho poriada vlastné prezentácie keynote, ktoré aj keď zažili zlaté časy v dobe Steva Jobsa, aj dnes udržiavajú davy v napätom očakávaní. Spomeňme napríklad októbrovú prezentáciu nového iPadu. 

Veľtrh Consumer Electronics Show (CES) je jednou z najväčších technologických udalostí roka a koná sa v Las Vegas. Účastní sa ho takmer každý výrobca od tých stredne známych až po tých najznámejších. Preto je aj škála predstavených produktov veľmi široká a pestrá – od hovoriacich práčok po krájače slaniny so snímačom odtlačkov prstov.

Apple sa tu však so svojimi produktmi neprezentuje. Podarilo sa mu však dosiahnuť, že sa o ňom na CES hovorí. Stačilo umiestniť v blízkosti miesta akcie tento bilbord.

Vysvetľovať ho príliš netreba. Spoločnosť jednoducho parafrázovala známe príslovie „Čo sa stane v Las Vegas, zostane v Las Vegas“ a prišla s vlastnou verziou: „Čo sa stane na tvojom iPhone, zostane v tvojom iPhone“. Apple si tak nepriamo uťahuje napríklad z Googlu, ktorý je známy tým, že rád využíva dáta svojich užívateľov na obchodné účely. 

Takýto bilbord je len jeden, takže nehovoríme o plošnej kampani, ale o vhodne umiestnenom  vtipnej narážke.

Zdroj: Engadget

 

Apple Inc. (AAPL)