imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Vyšla prvá verejná beta verzia iOS 12

Vyskúšate ju?

Koľko účtov iCloud je možné aktivovať v jednom zariadení?


Keď kupujete alebo predávate zariadenie alebo ho jednoducho darujete rodinnému príslušníkovi, môžete naraziť na nezvyčajný problém: s prístrojom môžete zaregistrovať iba tri Apple ID. Čo to však presne znamená a aké je riešenie?

Tento jav je založený na vzťahu medzi Apple ID a účtom iCloud. Tieto dva účty nie sú rovnaké, aj keď sú podobné. Z dôvodu starého obmedzenia vám Apple umožňuje na jednom zariadení zaregistrovať maximálne 3 Apple ID. To môže spôsobiť problém, keď si ako nový užívateľ Applu chcete zaregistrovať aj nový účet a váš iPhone.

Je to pravdepodobne preto, lebo ku každému novému Apple ID je priradený účet iCloud, čo znamená 5 GB bezplatného ukladacieho priestoru. Samozrejme, ak ste vyčerpali tento limit, môžete sa rozhodnúť zaregistrovať účet na inom zariadení a potom sa s ním prihlásiť. Existuje však prepracovanejšie riešenie.

Keď zaregistrujete nové Apple ID, priradíte ho tiež k zariadeniu. V tomto prípade vytvoríte účet, ktorý bude mať aj nový účet iCloud. Ak požiadate predchádzajúceho vlastníka, aby odstránil zariadenie zo svojho Apple ID, toto obmedzenie by sa malo vymazať. Takže najjednoduchším spôsobom je prihlásiť sa na stránku icloud.com a požiadať o odstránenie zariadenia zo zoznamu.

Môže sa stať, že táto metóda problém nevyrieši. V takom prípade by ste mali kontaktovať Apple podporu pre Slovensko.

Apple Inc. (AAPL)